3,469
3 دقیقه

تولید محتوا و بازاریابی محتوا

تولید محتوا در اصفهان

متخصصان تولید محتوا با شناخت دقیق از استراتژی کسب و کار و آنالیز رقبا ، محتوای یونیک و کارامد خلق می کنند و به ارزان ترین روش به بازاریابی محتوا  می پردازند.

تمام تلاش گوگل به مهارت جستجو اختصاص یافته است تا با قراردادن بهترین سایتها در اولین صفحات جستجو به کاربران کمک کند که با هر جستجو بتوانند بهترین سایتها را در همان صفحه اول گوگل پیدا کنند.بهترین سایتهااز نظر گوگل سایتهایی هستند که دارای متن های مختلفی در اترباط با فعالیت سایت هستند. این متن ها کاربران را با موضوع فعالیت سایت ها آشنا می کند. به آنها در باره محصولات و خدمات اطلاات می دهد. این اطلاعات باید در نوع خود آنقدر خوب باشند که کاربر برای فهمیدن مطالب و نکات آن نخواهد دوباره در گوگل جستجو کند تا متوجه توضیحات سایت شما شود. ه علاوه این اطلاعات باید یونیک و دست اول باشد و این به این معنا است که نباید کپی از متن یک سایت به سایت خودتان باشد. یا چند خط محتوای بی ارزش بنویسید که به هیچ دردی نخورد. بلکه باید این محتوا اطلاعات کامل و خوبی درباره کاری که شما انجام می دهید به کاربران ارائه کند.

اینجاست که رقابت سایتها با یکدیگر برای حفظ موقعیت شان با سئو SEO و بهتر شدن رتبه  الکسا شروع می شود. در حال حاضر یکی از مهمترین شاخصه هایی که گوگل بر اساس آن سایتها را رتبه بندی می کند سنجش میزان تولید محتوا یونیک در سایت ها است. پس سایتهای رقیب به دنبال تولید مستمر محتوای دست اول و خوب برای سایت خود هستند تا در نتایج جستجوی گوگل بتوانند بهترین جایگاه را برای خود داشته باشند.

متخصصین تولید محتوای الکترونیکی مثل متخصصان بهینه سازی و سئو، کارشان بازاریابی اینترنتی با کمک موتورهای جستجو است، یعنی همان کاری که به اصطلاح به آن بازاریابی محتوا می گویند. هرچه مهارت و توانایی آنها در تولید محتوا برای سایت بیشتر باشد، به همان اندازه هم رتبه سایت در موتورهای جستجو بهتر می شود و مشتریان با یک جستجوی ساده به راحتی شما را پیدا می کنند.

مراحل تولید محتوای الکترونیکی:

برای تولید محتوا مراحل زیر توسط تولید کننده محتوا طی می شود که این مراحل با همکاری مدیران وب سایتها انجام پذیر است:

۱- استراتژی تولید محتوا

استراتژیست محتوا در جلسات خود با مدیران سایت نیازها و اهداف سایت را شناسایی می کند و با همکاری آنها برای سایت برنامه ریزی می کند. این مرحله یکی از حساسترین مراحل کار است. بسیاری مدیران سایتها در این مرحله تازه متوجه می شوند که استراتژی کارشان با چه حفره هایی مواجه بوده است!

۲- تولید محتوا
در این مرحله متخصصان تولید محتوا با دانش سئو، بازاریابی محتوا شروع به نوشتن متن های یونیک برای سایت شما می کنند. آنها نویسندگان و خبرنگارانی هستند که بخوبی می دانند چطور در همان خط اول برای کاربران قلاب بیندازند و آنها را تا پایان متن دنبال خود بکشانند. این تفاوت بزرگ آنهاست که می توانند با کلماتشان خواننده را جادو کنند.

۳- وارد کردن اطلاعات  در سایت
سایت تان را به تیم تولید محتوا بسپارید تا هر چه نوشته اند را برای شما وارد سایت کنند. آنها در این مرحله هم مشغول بهینه سازی و سئو متن های سایت شما هستند. برای دیدن نتیجه کار آنها حداقل سه ماه منتظر بمانید تا گوگل صفحات شما را ایندکس کند. طی این مدت سایت شما از رقبا پیشتر خواهد آمد و می توانید جایگاه خوب و با ثباتی در موتورهای جستجو پیدا کنید.

۴- بازاریابی محتوا
کل  مراحل  تولید و بهبود محتوای الکترونیکی منجر به بازاریابی محتوا می شود. به جرات می توان گفت بازاریابی محتوا یکی از اثرگذارترین و در عین حال ارزان ترین انواع بازرایابی است. علاوه بر قرارگرفتن در صفحات ابتدایی جستجوها ، رتبه سایت شما هم بهتر می شود و بازدید بهتری از سایت شما اتفاق می افتد. اما چرا باید به بازاریابی محتوا توجه کرد؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت  اساس استراتژی بازاریابی بین المللی موفق ،ارائه مستمر محتوای با کیفیت است. بدون تولید محتوا چیزی برای بهینه سازی و به اشتراک گذاری در سایت ها وجود ندارد.

۱۰ مزیت بازاریابی محتوا که باید درباره آن بدانید شامل موارد زیر است:

– بازدید برند تان افزایش می یابد
– به توسعه پایداری ارتباط با مشتریان تان می انجامد
– آگاهی از برند و به رسمیت شناخته شدن آن بهبود می یابد
– وفاداری و اعتماد نسبت به مشتریان اخیر و نیز چشم اندازهای کسب و کارتان ایجاد میکند
– به ایجاد اقتدار و اعتبار کمک می کند
– شما به عنوان یک کارشناس در صنعت تان جایگاه پیدا می کنید
– ایجاد ترافیک در سایت تان که هدایت علاقه یا پرس و جوی مشتریان درباره محصولات و خدمات شما را بهبود می بخشد
– یک کانال ارتباطی  در خلال به اشتراک گذاری های شبکه های اجتماعی و کامنت ها باز می شود
– به مشتریان برای تصمیم گیری سریعتر کمک میکند
– بازاریابی محتوا بدون رقابت مستقیم با رقبا، به ایجاد ارزش برای برند کمک می کند

۵-  آپدیت اطلاعات و محتوا در سایت
محتوای تولید شده معمولا بعد از مدتی نیاز به ویرایش و یا اضافه شدن اطلاعات جدید دارند. این موضوع را از همان اول کار و یا هر زمان که نیاز پیدا کردید با تولیدکننده محتوا در میان بگذارید، هر چند که آنها این مسئله را برای چیدن استراتژی محتوای سایت از همان ابتدا از شما سوال خواهند کرد.

برای آشنایی بیشتر در این باره خوب است که مقالات زیر را مرور کنید:

– ۴ برندی که ماهرانه از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند
– سلام موتورهای جستجو به بازاریابی محتوا
– تولید محتوا ایستگاه جدید قطار توسعه
– مطالب شما در اینترنت خوانده نمی شوند، مرور می شوند
– شش راه تولید سریع محتوای با کیفیت
– چطور از متاتگ توصیفی برای بهینه سازی نتایج جستجو استفاده کنیم؟
– خواندنی های تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست