1,895
3 دقیقه

سئو و بهینه سازی سایت

سئو سایت در اصفهان

افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو نتیجه بهینه سازی سایت یا به اصلاح سئو سایت است.در واقع، سئو سایت فرآیند آماده سازی وب سایت برای حضور بهتر در موتور های جستجو است. با توجه به تغییرات بسیار گسترده موتورهای جستجو در الگوریتم های جستجو دستیابی به یک روال مشخص و منطقی برای انجام دقیق بهینه سازی سایت کاری بسیار مشکل خواهد بود .از این رو فرآیند بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو  پروسه ای تخصصی، زمانبر و تجربی است که باید به متخصصین کارآزموده سپرده شود تا نتایج مورد نظر بدست آید.

شرکت ایده دان با اتکا به کارشناسان با تجربه و مسلط به اصول و مفاهیم سئو طی مراحل زیر مشاور و همراه شما در ارتقاء جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد بود:

– تجزیه و تحلیل رقبا و همکاران و جایگاه وب سایت فعلی شان در موتورهای جستجو
– تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
– دریافت مطالب تهیه شده توسط كارفرما و تبدیل آن به متنهای مبتنی بر استانداردهای مورد توجه موتورهای جستجو
– طراحی و برنامه نویسی وب سایت مشتری بر اساس آخرین استانداردها و تکنیک های روز طراحی و برنامه نویسی وب و سئو seo
– معرفی وب سایت به موتورهای جستجو
– تدوین یک استراتژی مدون و حرفه ای برای تبادل لینک
– بازبینی و تجریه و تحلیل آمار بازدیدکنندگان وب سایت
– بازنگری مجدد و مستمر در فرآیندهای بالا
– سئو از طریق تولید  محتوای ارزشمند

چرا باید بهینه سازی وب سایت انجام شود؟

افراد، شرکتها ، موسسات ،فروشگاه ها همه و همه با انگیزه ها و علت های متفاوتی پا به عرصه اینترنت و وب می گذارند و در این گستره بی کران کارهای بسیاری انجام می دهند. از ثبت نام مدرسه و دانشگاه گرفته تا دریافت فیش حقوقی ، از خرید سی دی گرفته تا فروش ماشین و ملک ، از وقت گذراندن در شبكه هاي اجتماعي گرفته تا چک کردن روزانه ایمیل، هر کسی با هر سطح سواد و دانش و شغلی که داشته باشد، سعی در برآورده کردن نیازهای خود دارد. در این بین میلیونها سایت نیز برای برآورده ساختن نیازها و پاسخ دادن به خواسته های کاربران  بصورت منحصر بفرد یا با موضوعات و مطالب مشابه ثبت شده و مشغول رقابت برای بازکردن جای پای خود در میان حجم عظیم کاربران اینترنت هستند.

هر یک از کاربران برای جستجو  از موتورهای جستجو استفاده می کنند. موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجو گوگل که معروفترین و پر آوزاه ترین آنهاست، علاوه بر ارائه پاسخ دقیق و مناسب به خواسته ها و نیاز های کاربران ، نقش بسزایی در پیشرفت و رونق کسب و کارهایی دارد که اطلاعات مربوط به خدمات و محصولات خود را از طریق اینترنت ارائه می کنند. بطوری که مدیران سایتها یکی از مهمترین عوامل موفقیت و پیشرفت در کسب و کار آنلاین خود را بهبود سایتشان در موتور های جستجو بخصوص گوگل می دانند که دروازه ورود به وب سایت هستند و کاربران بر اساس نتایج جستجو تصمیم می گیرند که بازدید کننده کدام سایت باشند و از خدمات و محصولات کدام شرکت استفاده کنند.

بنابراین مدیران سایت ها و شرکت هایی که کسب وکار آنلاین دارند به این نتیجه مهم رسیده اند که برای بازاریابی و فروش بجای صرف هزینه های بسیار بالای منابع انسانی، برای داشتن جایگاهی مناسب در نتایج موتورهای جستجو  با صرف هزینه کمتری می توانند بهره وری و سوددهی سازمان یا شرکت خود را افزایش دهند. زیرا موقعیت بهتر در نتایج جستجو ، یعنی بازدید کننده بیشتر، بازدید کننده بیشتر یعنی مشتری بالقوه بیشتر ، مشتری بیشتر یعنی فروش بیشتر! این در حالی است که بازاریابی و فروش بدین روش بصورت ۲۴ ساعته ، بدون استهلاک ، خستگی و مبتنی بر ارائه دقیق اطلاعات صورت گرفته که این خود باز هم بهره وری را افزایش خواهد داد.

اما آیا دستیابی به جایگاه و رتبه بالا در موتورهای جستجو بخصوص گوگل کار آسانی است؟ بهتر است به این سئوال پاسخ دهیم که آیا همه در یک آزمون بزرگ و سراسری مثل کنکور می توانند رتبه اول شوند؟ پاسخ روشن است.نه! کسانی که برنامه ریزی دقیق و منظم تری دارند،از منابع و اساتید کارآزموده در کنار تلاش مضاعف استفاده می کنند،در آزمون موفق ترند.پس قرار گرفتن در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو هم نیازمند برنامه ریزی دقیق ، دانش ، تجربه و البته و صد البته صرف وقت و زمان و داشتن صبر کافی خواهد بود . بله! صبر یکی از اجزای مهم در بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو است. قاعدتا بررسی واکنش موتورهای جستجوگر گوگل به تغییراتی که اعمال شده است نیازمند زمان خواهد بود.

مزایای سئو وب سایت

با توجه به اینکه بیش از ۸۵ درصد ورودی بازدید وب سایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت، بهبود سئو  و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارا هستند. شایان ذکر است عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش موثر هستند که تیم حرفه‌ای ایده دان توانایی دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک شایانی جهت ترسیم ساختار و هدف گذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین ارائه دهد. با توجه به هزینه کمتر بهبود سئو در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است. از آنجا که تاخیر در شروع سئوی سایت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصیه میکنیم همین امروز جهت افزایش بازدید سایت و مشاوره بهبود سئو، با کارشناسان ما در ایده دان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست